Αντισεισμικό σύστημα προστασίας φυσικών καταστροφών

Θεματολογία οικολογικών και περιβαλλοντολογικών ζητημάτων

Αντισεισμικό σύστημα προστασίας φυσικών καταστροφών

Δημοσίευσηαπό seismic » 07 Φεβ 2011, 12:51

Σας χαιρετώ. είμαι νέος σε αυτό το φόρουμ, και σας εύχομαι καλή επιτυχία.
Θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα αντισεισμικό σύστημα, για το οποίο έχω κάνει μεγάλο αγώνα τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Βασικά βίδωσα τα δομικά έργα με το έδαφος.

Θα ήθελα την γνώμη σας, ή ακόμα και την συνεργασία σας, ώστε να γίνει προιόν.
Αυτή την στιγμή, κάνω προσομοιώσεις στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο.

Σας παρουσιάζω την ευρεσιτεχνία μου.

Ιστοσελίδα ευρεσιτεχνίας http://www.antiseismic-systems.com/index.php?lang=el

Αντισεισμικό σύστημα προστασίας φυσικών καταστροφών


Σύντομη περιγραφή της εφεύρεσης

Ο υδραυλικός ελκυστήρας δομικών έργων της παρούσας εφεύρεσης καθώς και ο τρόπος κατασκευής των δομικών κατασκευών χρησιμοποιώντας τον υδραυλικό ελκυστήρα της παρούσας εφεύρεσης έχουν ως κύριο σκοπό την ελαχιστοποίηση των ανωτέρω αναφερθέντων προβλημάτων που σχετίζονται με την ασφάλεια των δομικών κατασκευών στην περίπτωση αντιμετώπισης φυσικών φαινομένων όπως είναι ο σεισμός, οι ανεμοστρόβιλοι και οι πολύ ισχυροί πλευρικοί άνεμοι. Σύμφωνα με την εφεύρεση αυτό επιτυγχάνεται με μια συνεχή προένταση (έλξη) της δομικής κατασκευής προς το έδαφος και του εδάφους προς την κατασκευή, κάνοντας αυτά τα δύο μέρη ένα σώμα «σάντουιτς». Αυτή τη δύναμη προέντασης την εφαρμόζει ο μηχανισμός του υδραυλικού ελκυστήρα δομικών έργων. Αυτός αποτελείται από ένα συρματόσχοινο το οποίο διαπερνά ελεύθερο στο κέντρο τα κάθετα στοιχεία στήριξης της δομικής κατασκευής, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης, κάτω απ’ αυτά. Στο κάτω άκρο του είναι πακτωμένο με ένα μηχανισμό τύπου άγκυρας που πακτώνεται στα πρανή της γεώτρησης και δεν μπορεί να ανέλθει. Στο επάνω μέρος του, το συρματόσχοινο, είναι πάλι πακτωμένο με ένα υδραυλικό μηχανισμό έλξης ο οποίος το έλκει με μία συνεχή δύναμη ανόδου. Η ασκούμενη έλξη στο συρματόσχοινο από τον υδραυλικό μηχανισμό και η αντίδραση σ’ αυτήν την έλξη που προέρχεται από την πακτωμένη άγκυρα στο άλλο άκρο του γεννά την επιθυμητή θλίψη στο δομικό έργο.

ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΆ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΈΝΤΑΣΗΣ ( ΕΛΞΗΣ ) ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΕΔΑΦΟΥΣ.

1) Αν έχουμε ένα τοιχίο κολόνας πακτωμένο με το έδαφος, και οπλισμένο με ΟΣ, ή
2) Αν έχουμε ένα τοιχίο κολόνας προτεταμένο με το έδαφος ( σαν σάντουιτς )
και τους εφαρμόσουμε μία οριζόντια έλξη, αυτά το δύο τοιχία, θα έχουν περισσότερη αντοχή στην πλάγια έλξη, από......μία κολόνα, που απλός πατάει πάνω στο έδαφος.

Αν τώρα έχουμε δύο κολόνες τοιχία, (όπως τα ανωτέρω τοιχία, ασύνδετα με το έδαφος ) αλλά συνδέονται μεταξύ τους στο πάνω μέρος τους με έναν δοκό.

Αν τους εφαρμόσουμε πάλη μία πλάγια δύναμη, κατά την γνώμη μου, θα συμβεί το εξής.
1) πρώτα τα τοιχία τα ίδια, θα φέρουν μία μικρή αντίσταση στην πλάγια δύναμη.
2) Όταν αυτή η αντίσταση των τοιχίων καμφθεί, αυτά δεν υποχωρούν, όπως πριν, διότι τότε μία άλλη δύναμη ενεργεί.

3)Αυτή η άλλη πρόσθετη δύναμη που αντιστέκεται στην πλάγια έλκη, είναι στους κόμβους.

Αυτή η δύναμη των κόμβων, προκύπτει από την ένωση των δύο τοιχίων με την δοκό, δημιουργώντας σε αυτά μία δομική ακεραιότητα, και οντότητα.

Αυτή η δύναμη των κόμβων, αντιστέκεται, στην πλάγια δύναμη, σαν ροπή.

Αν τώρα προσθέσουμε όλες τις δυνάμεις αντίστασης ....αντιδρώντας.... προς την άλλη πλάγια δύναμη, θα δούμε ότι.

Τα τοιχία που είναι πακτωμένα, ή προτεταμένα με το έδαφος, θα φέρουν περισσότερη αντίσταση στην πλάγια δύναμη, από ότι αυτά που απλώς πατάνε πάνω στο έδαφος.

Η αντίσταση των κόμβων, δεν θα υπάρξει ποτέ, αν τα προτεταμένα ή πακτωμένα με το έδαφος τοιχία καταφέρουν μόνα τους, να φέρουν αντίσταση στις πλάγιες δυνάμεις που τους εφαρμόζουμε.

Εδώ βλέπουμε ξεκάθαρα, ότι τα προτεταμένα, ή πακτωμένα με το έδαφος τοιχία, είναι ένα + στην αντίδραση της κατασκευής, ως προς τις αδρανειακές οριζόντιες εντάσεις που υφίσταται η κατασκευή, λόγο αντίθετης επιτάχυνσης του σεισμού.

Αν η διατομή κάτοψης των τοιχίων είναι η ανάλογη, και η πάκτωση,ή προένταση η ανάλογη, τότε οι κόμβοι δεν θα χρειαστούν να υποβάλουν καμία ροπή αντίστασης, στις πλάγιες δυνάμεις.

Οπότε καταργούμε τις ροπές των κόμβων.

Αυτή την ένωση, της κατασκευής με το έδαφος, την εφαρμόζει ο ελκυστήρας, εξασκώντας μια δύναμη προέντασης μεταξύ κατασκευής και εδάφους, με έξη διαφορετικές μεθόδους τοποθέτησης.


ΠΡΩΤΗ ΜΈΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Βίντεο ευρεσιτεχνίας που δείχνει τον τρόπο και την μέθοδο συνεργασίας του συστήματος, με εφέδρανα, για την αποτελεσματική σεισμική μόνωση του κάθετου, αλλά και του οριζόντιου άξονα της κατασκευής, ώστε να αποφεύγονται στο μέγιστο η επισκευές μετά τον σεισμό.

(youtube.com/watch?v=KPaNZ...layer_embedded) -- ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ







ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Υπάρχει και μία άλλη μέθοδος τοποθέτησης του υδραυλικού ελκυστήρα στις δομικές κατασκευές.
Αυτή η μέθοδος δεν περιλαμβάνει οριζόντια σεισμική μόνωση.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi
Ούτε εφέδρανα.
Ούτε διάκενα.
Απλώς μετατρέπουμε μέρος της εσωτερικής οπτοπλινθοδομής ενός κτηρίου σε τοιχία ΟΣ ( Οπλισμένου Σκυροδέματος ) τα οποία έχουν την ίδια συνέχεια σε όλους τους ορόφους, και τους εφαρμόζουμε σε καίρια σημεία μικρή προένταση μεταξύ γεώτρησης και δώματος.

Τι πετυχαίνουμε με αυτή την μέθοδο.
1) Αν ένας σκελετός οικοδομής πάρει μια κλίση μερικών μοιρών, λόγο ταλάντωσης που θα του προκαλέσει ο σεισμός, οι γωνίες των κόμβων του σκελετού έχουν την δυνατότητα να παραμείνουν σε γωνία 90 μοιρών?
Φυσικά και όχι
Γιατί όχι?
Γιατί απλά ο σκελετός έχει στατικά φορτία, τα οποία κατά την ταλάντωση καλούνται να τα παραλάβουν οι κόμβοι. Αυτοί δεν μπορούν να τα παραλάβουν, οπότε η γωνίες αλλάζουν σχήμα, και από ορθές γίνονται άλλες μικρότερες και άλλες μεγαλύτερες.
Αποτέλεσμα είναι να γίνονται στους κόμβους λοξές ρωγμές, ή αλλιώς λοξά τόξα.
Αν οι κόμβοι άντεχαν τα στατικά φορτία, οπότε παρέμεναν ορθές γωνίες 90 μοιρών,η λογική λέει ότι οι μπροστινές κολώνες έπρεπε να σηκώνουν στον αέρα τις πίσω κολώνες, και ούτω καθ εξής εναλλάξ, κατά την ταλάντωση.
Αυτό όμως είναι αδύνατο, γιατί ο φέρον είναι γεμάτος από κόμβους, και στατικά φορτία

2) Αν η ταλάντωση δημιουργεί τα άνω προβλήματα στους κόμβους, δεν θα ήταν καλό να την σταματήσουμε?
Αν ναι,.... πως μπορούμε να το κάνουμε αυτό?

3) Η να δέσουμε την οικοδομή τριγύρω με συρματόσχοινα υπό κλίση 45 μοιρών και αγκυρώσεις, (πράγμα αδύνατον ) ή να πάρουμε τμήματα της οικοδομής, Π.Χ εσωτερική τοιχοποιία, να τους αλλάξουμε δομή σε τοιχοποιία Ο.Σ, να τα ακρυρώσουμε με το έδαφος σε κατάλληλα σημεία, ώστε αυτά να σταματούν την ταλάντωση φέρνοντας αντίσταση στην κορυφή, και στο Π της κάτοψις, και της βάσης.

Γιατί προτείνω να μετατρέπουμε (την εσωτερική οπτοπλινθοδομή σε τοιχία ΟΣ) και να αγκυρώνουμε τα εσωτερικά τοιχία Ο.Σ με το έδαφος?
Για τους εξής λόγους.
1)Για να αφήνουμε στα εξωτερικά πόρτες και παράθυρα, ή τζαμαρίες.

2)Διότι τα εσωτερικά τοιχώματα έχουν εκ αρχιτεκτονικής φύσις, σταυροειδή μορφή, και αυτή η μορφή διαστασιολόγισης φέρνει μεγαλύτερη αντίσταση στον σεισμό, από όποια κατεύθυνση και αν έλθει.

3)Διότι καλουπώνονται και ξεκαλουπώνονται εύκολα.

4) Διότι διαστασιολογικά είναι ικανά να παραλάβουν τις διατμιτικές τάσεις.

5) Διότι έχουν μεγάλη διαστασιολόγιση κάτοψης, και είναι ικανά να φέρνουν μεγάλη αντίσταση στο δώμα, και στο Π της κάτοψης.




Στα παρακάτω σχήματα κάτοψης, δείχνω την μετατροπή της οπτοπλινθοδομής σε ΟΣ, καθώς και τα σημεία αγκύρωσης, ώστε να σταματήσουμε την ταλάντωση του φέροντα, η οποία καταπονεί τους κόμβους της κατασκευής, δημιουργώντας τις λοξές ρογμές.
http://www.postimage.org/image.php?v=PqdjPGi


Τοποθέτηση σε υποβρύχιους δρόμους http://www.postimage.org/image.php?v=Pqdi7q9


Τοποθέτηση σε συνεχή δόμηση οπτοπλινθοδομής. http://www.postimage.org/image.php?v=PqdhLYS


Τοποθέτηση σε υφιστάμενα, και ξύλινες οικίες για προστασία από τον σεισμό και τους ανεμοστρόβιλους.

http://www.postimage.org/image.php?v=PqdgP6r



Μπορεί να τοποθετηθεί και σε πυλώνες γεφυρών, κάτω από τα εφέδρανα, και σε φράγματα κ.λ.π

Πως σταματάμε την ταλάντωση του φέροντα.
Εφαρμόζοντας προένταση με τον μηχανισμό του υδραυλικού ελκυστήρα,μεταξύ γεώτρησης, και κορυφής δώματος, μέσα από τα κάθετα στοιχεία στήριξης.
Αυτή η προένταση, συν του ότι βελτιώνει τις αντοχές του στοιχείου στην διάτμηση,,έχει ένα άλλο πρόσθετο καλό.
Κατά τις αδρανειακές εντάσεις του φέροντα στον σεισμό, επέρχετε ταλάντωση.
Τότε στο κάθετο προτεταμένο στοιχείο στήριξης, εμφανίζονται δύο αντίθετες δυνάμοις αντίδρασης . Η μία στο δώμα, και η άλλη στο Π της διατομής της κάτοψης, και της βάσης του, ως αντίδραση στην ταλάντωση. Τότε μέσα στο σώμα του κάθετου στοιχείου στήριξης, υφίσταται κατακόρυφες διατμητικές αντιδράσεις, ως αντίσταση κατά του σεισμού.
Αυτή η αντίσταση του στοιχείου είναι ένα + στην υπάρχουσα αντίσταση των κόμβων, έναντι των καταστροφικών δυνάμεων του σεισμού.

ΤΡΙΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
Μπορούμε να εξασκήσουμε με δύο τρόπους προένταση στα κάθετα στοιχεία.
α) Την κανονική προένταση ή β)την ελεγχόμενη μικρή προένταση.
Αν αντέχουν τα προτεταμένα στοιχεία τις τάσεις, εφαρμόζουμε την κανονική προένταση.

Αν δεν αντέχουν τις τάσεις εφαρμόζουμε την ελεγχόμενη προένταση.



Δηλαδή να εφαρμοστεί μεγάλη προένταση αρχικά,
την στιγμή που έχουμε βυθίσει τον ελκυστήρα στην γεώτρηση, πριν την κατασκευή του φέροντα.

Και μετά.

Αφού πακτώσουμε το συρματόσχοινο με μία σφήνα στο επίπεδο του χώματος της βάσης, γεμίζουμε με σκυρόδεμα την γεώτρηση, κατασκευάζοντας ένα πάσσαλο

Κατόπι συνεχίζουμε την κατασκευή, και όταν τελειώσει ο φέροντας, κάνουμε μία απλή προένταση δώματος, και βάσης.

Δηλαδή το ίδιο συρματόσχοινο θα δέχεται δύο προεντάσεις.

Μία αρχικός μεταξύ εδάφους επιφανείας και άγκυρας, και μία μεταξύ βάσης και δώματος, με διαφορετικές τιμές τάσης.

Κατ αυτόν τον τρόπο θα έχουμε και άλλα καλά, όπως,
την συμπύκνωση του εδάφους,( Πριν την κατασκευή του πασσάλου,) την προστασία του μηχανισμού από την σκουριά,( λόγο δυνατότητας σκυροδέτησης της οπής της γεώτρησης )

Καθώς και την ελεγχόμενη πάκτωση του φέροντα, με όση προένταση ή αγκύρωση χρειαστεί, αφού η προένταση κάτω από την βάση, θα έχει μεγαλύτερη τάση προέντασης, από την μετέπειτα προένταση βάσης δώματος.

Διότι αυτό που χρειαζόμαστε περισσότερο είναι, όχι τόσο η προένταση, αλλά η αντίσταση στο δώμα κατά την ταλάντωση.

ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ.( ΜΕΤΑΞΥ ΚΗΤΟΣΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΔΑΦΟΥΣ )
Όπως φαίνεται στην φωτογραφία http://postimage.org/image/15or8eeuc/ στο πάνω μέρος υπάρχουν δύο τούβλα, που συγκρατούν την βίδα.

Πάνω και κάτω από την βίδα, υπάρχουν δύο χοντρές λαμαρίνες.

Η κάτω λαμαρίνα είναι κολλημένη με τον σωλήνα αντίστασης.

Η πάνω λαμαρίνα έχει μία οπή για να περνάει μέσα στην βίδα.

Η πάνω λαμαρίνα φέρει ένα κοχλία από το πάνω μέρος, και ένα άλλο κοχλία από το κάτω μέρος.

Αυτή η βίδα όσο πιο πάνω τραβιέτε, τόσο μεγαλώνει η διάμετρος στην άγκυρα, για να πιέσει τα πρανή της γεώτρησης, και να υπάρξει πάκτωση.

Αν τώρα ανοίξουμε μία γεώτρηση διαμέτρου 20 cm και βάθους 1,4 m και βυθίσουμε την άγκυρα μέσα.
Αυτή η βύθιση θα σταματήσει στην πρώτη λαμαρίνα, γιατί είναι μεγαλύτερη της οπής.

Κατόπι αν τα τούβλα της φωτογραφίας είναι υδραυλικοί γρύλοι, μπορούμε ανυψώνοντας τους, να επιφέρουμε μεγάλη προένταση στο σύστημα, και μεγάλη πάκτωση στα πρανή της γεώτρησης.

Όταν οι γρύλοι ανυψωθούν, εφαρμόζουν μία πίεση προς τα πάνω, και προς τα κάτω.

Προς τα κάτω δεν μπορεί να πάει η λαμαρίνα, διότι βρίσκει αντίσταση από το έδαφος.

Ο κοχλίας στο πάνω μέρος της πάνω λαμαρίνας, δεν την αφήνει να ανέλθει από την άνοση που της δημιουργούν οι υδραυλικοί γρύλοι.

Οπότε αναγκάζει την βίδα να ανέλθει και να γίνει πάκτωση.

Για να αφαιρέσουμε τους υδραυλικούς γρύλους, βιδώνουμε τον κοχλία που βρίσκετε μεταξύ των δύο λαμαρινών, ώστε να φθάσει στην κάτω λαμαρίνα, και να ολοκληρωθεί η προένταση.

Κατόπιν αφαιρούμε τους γρύλους.

Φαντάσου τώρα την βίδα που εξέχει από το έδαφος, και είπαμε ότι έχει στο πάνω μέρος ένα κοχλία με την πάνω λαμαρίνα.

Αν αυτό το πάνω μέρος της βίδας που φέρει την λαμαρίνα, πακτώσει μέσα στο σκυρόδεμα της κητόστρωσης, και η κητόστρωση φέρει στο πάνω μέρος της επιφανείας της συνδετήριο οπλισμό, στην θέση των τοιχίων για να ενωθεί με αυτά, τότε πάλη θα έχουμε τα ευεργετικά αποτελέσματα που είπα.

Δηλαδή θα σταματήσουμε τις ροπές των κόμβων.

ΠΕΜΠΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΙΛΟΤΕΣ.

Γύρω απο την βάση στα όρια της περιμέτρου αυτής,σε κάθε κολόνα της πιλοτης ,τοποθετώ κυλο δοκούς ,συνδεδεμένους μεταξύ τους και προτεταμένους στης τέσσερις γωνίες τους με το έδαφος,με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας. Μετά τοποθετούμε άλλους τέσσερις κυλοδοκούς παράλληλους και εφαπτόμενους τών πλευρών της κολόνας, και αγκυρόνουν στης εσοχές των άλλον κυλοδοκών.Μετά δημιουργούμε εγκοπές στούς παράλιλους κυλοδοκούς ,ώστε να μπορεί να γίνετε σύσφιξη με κοχλίες μιάς ντίζας.Την ντίζα την περνάμε μεσα από μια σωλήνα για να είναι ανεξάρτητη από το μπετό.Περιμετρικά της κολόνας τοποθετούμε σφυκτήρες με προεξέχοντα άκρα (κλειδιά), ή βλίτρα. Κατασκευάζουμε ένα σκυρόδεμα ( μανδύα ) περιμετρικά της κολόνας. Αφού στεγνώση ,γίνετε σύσφιξη του άνω άκρου της ντίζας με κοχλία,δημιουργώντας προτεταμένο σκυρόδεμα.Το ίδιο επαναλαμβάνουμε σε κάθε κολόνα της πιλοτής.

ΕΚΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΥΦΥΣΤΑΜΕΝΕΣ ΟΙΚΙΕΣ

Εδώ για να εφαρμόσουμε την προένταση στην κατασκευή, υφίστανται δύο προβλήματα.
1) Πως θα ανοίξουμε την γεώτρηση?
2) Πως θα περάσουμε τον τένοντα στα στοιχεία.

ΛΥΣΗ
1) Αντί να ανοίξουμε την γεώτρηση κάτω από την βάση, την ανοίγουμε 40 cm πιο πέρα, από τα εξωτερικά τοιχία ΟΣ του προκατασκευασμένου υφιστάμενου σπιτιού.
2) Εφαρμόζουμε επιφανειακή προένταση, μεταξύ επιφανείας εδάφους, και γεώτρησης, ώστε να πακτώσουμε καλά των ελκυστήρα με το έδαφος.
Πριν όμως εφαρμόσουμε την προένταση του ελκυστήρα, έχουμε φροντίσει τα εξής.
Τοποθετούμε κάτω από τον κοχλία σύσφιξης, έναν χαλύβδινο κοίλο δοκό, ο οποίος το ένα άκρο του προεκτείνεται και εισχωρεί μέσα στο τοιχίο ΟΣ, το οποίο έχουμε πρωτίστως σκάψει.

Το άλλο άκρο του εκτείνεται πίσω από την γεώτρηση, ώστε να έχουμε μοχλό αντίστασης.

Το πρώτο άκρο του κοιλοδοκού, φέρει μία U εσοχή,η οποία χρησιμεύει για να πακτώσουμε το ένα άκρο του τένοντα.
Το άλλο άκρο του τένοντα, το πακτώνουμε στο δώμα του τοιχίου, αφού πρώτα έχουμε μεριμνήσει την διέλευσή του μέσα από αυτό, ανοίγοντας ένα βαθύ λούκι, το οποίον θα σουβαντιστεί,μετά την εργασία προέντασης.

Κατ αυτόν τον τρόπω, πακτώνουμε το κτήριο εξωτερικά.
Κατά τον ίδιο τρόπο, μπορούμε να προεντάσουμε με το έδαφος, και άλλες υφιστάμενες κατασκευές, όπως φράγματα, πυλώνες γεφυρών, κλπ

Ο ελκυστήρας είναι καλύτερος, και κάνει για όλες τις εργασίες, που κάνουν οι πασσαλώσεις, και οι τσιμεντενέσεις, διότι έχει το πρόσθετο καλό της καλύτερης αντίστασης, και βελτίωσης της χαλαρότητας του εδάφους, λόγο προέντασης και συμπύκνωσης αυτού.

Ακόμα χρησιμεύει και για την συγκράτηση των χαλαρών πρανών των βουνών, κατά την διάνοιξη και διέλευση κατασκευής δρόμων.

Άλλες ευεργετικές ιδιότητες που προσφέρει η προένταση της κατασκευής με το έδαφος, είναι.
1) Η προένταση (γενικά η θλίψη) έχει πολύ θετικά αποτελέσματα, καθότι βελτιώνει τις τροχιές του λοξού εφελκυσμού.
2)Από την άλλη έχεις και το άλλο καλό...τη μειωμένη ρηγμάτωση λόγω θλίψης, κάτι που αυξάνει την ενεργό διατομή και αυξάνει και τη δυσκαμψία της κατακευής!!!

Έχουμε δύο ειδών ελκυστήρες δομικών έργων, και δύο διπλώματα ευρεσιτεχνίας, κατατεθειμένα και για διεθνή δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.
1) Τον απλό ελκυστήρα δομικών έργων, ο οποίος έχει ακριβώς την ίδια χρησιμότητα με τον υδραυλικό, στα σκληρά εδάφη.
2) Τον υδραυλικό ελκυστήρα δομικών έργων, ο οποίος είναι καλύτερος για χαλαρά εδάφη, διότι προστατεύει περισσότερο την κατασκευή από την καθίζηση.
Πως το κατορθώνει αυτό.


Εάν σταματήσουμε το video (youtube.com/watch?v=KPaNZ...layer_embedded -- ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ) εκεί που δείχνει κάτω από το χώμα, ( στο 52 sec ) θα παρατηρήσουμε ότι η άγκυρα έχει ένα σωλήνα, http://postimage.org/image/2dmcy79yc/ που ξεκινάει από την άγκυρα, και φτάνει μέχρι το κάτω μέρος της βάσης.





Αυτός ονομάζεται σωλήνας αντίστασης, και χρησιμεύει για τους εξής λόγους:

1) αποτελεί τη διέλευση του συρματόσχοινου, που εφαρμόζει την προένταση,

2)εάν υποχωρήσει το έδαφος κάτω από την βάση, τότε αυτός ο σωλήνας αντίστασης, παίρνει το βάρος της βάσης, και το μεταβιβάζει στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης (αυτός είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος),

3)εάν τα πρανή της γεώτρησης υποχωρήσουν (από την ταλάντωση), το συρματόσχοινο δεν χαλαρώνει, γιατί η υδραυλική πίεση (κάτω από το έμβολο στο πάνω μέρος του συστήματος) προκαλεί το τάνυσμα του συρματόσχοινου που με τη σειρά του εγείρει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πείροι της άγκυρας και να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαϊνά) της γεώτρησης.
4) O άλλος λόγος που χρησιμεύει είναι να φέρνει αντίσταση στο κάτω έμβολο της άγκυρας, έτσι ώστε, να μπορούν να συνεργαστούν οι πίροι της άγκυρας ώστε να δημιουργήσουν την επιθυμητή πάκτωση στα πρανή (πλαινά ) της γεώτρησης.



http://www.antiseismic-systems.com/


ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ http://www.youtube.com/watch?v=JJIsx1sKkLk :)
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 13:35

Re: Αντισεισμικό σύστημα προστασίας φυσικών καταστροφών

Δημοσίευσηαπό seismic » 09 Ιούλ 2014, 21:21

Η τηλεφωνική συνέντευξη του κυρίου Παναγιώτη Καρύδη για την ευρεσιτεχνία στο Zougla.gr
Η συνέντευξη για την ευρεσιτεχνία στο Zougla.gr
http://www.zougla.gr/greece/article/erg ... resitexnia

Φίλοι μου τα νέα της ευρεσιτεχνίας
από νέα πειράματα που έκανα με και χωρίς το αντισεισμικό σύστημα, της ευρεσιτεχνίας
ώστε να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα ως προς την αποτελεσματικότητα και χρησιμότητα
της μεθόδου.
1) Το πρώτο πείραμα φέρει το σύστημα της ευρεσιτεχνίας και με πολύ μεγάλη επιτάχυνση δεν έπαθε την παραμικρή ζημιά.
2) Στο δεύτερο πείραμα έχει αφαιρεθεί το σύστημα της ευρεσιτεχνίας, και βίδωσα την βάση του μοντέλου με την σεισμική βάση.
Με πολύ μικρή επιτάχυνση έσπασε λίγο η βάση του μοντέλου στο δεύτερο πείραμα.
3) Και στο τρίτο πείραμα που έκανα δεν υπάρχει το σύστημά μου. Η διαφορά με το δεύτερο είναι ότι σταθεροποίησα ακόμα περισσότερο
την βάση του μοντέλου με την σεισμική βάση για να μπορέσω να το κουνήσω με μεγαλύτερη επιτάχυνση χωρίς να μου φύγει το μοντέλο
πάνω από την βάση.
Το μοντέλο είναι το ίδιο σε όλα τα πειράματα, αλλά μόνο όταν είχε επάνω του την αντισεισμική τεχνολογία που προτείνω αυτό δεν έπαθε τίποτα.
Μόλις αφαίρεσα την αντισεισμική τεχνολογία της ευρεσιτεχνίας, ήταν εμφανείς οι ζημιές που έπαθε και στα δύο πειράματα με μικρή και
μεγάλη επιτάχυνση.
Αυτά τα πειράματα δείχνουν την χρησιμότητα της μεθόδου επί των δομικών κατασκευών, διότι είναι συγκρίσιμα.


Πείραμα με τοποθετημένο το σύστημα της ευρεσιτεχνίας. https://www.youtube.com/watch?v=RoM5pEy7n9Q
image
ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ...

Πρώτο Πείραμα χωρίς το σύστημα της ευρεσιτεχνίας, αλλά με βιδωμένη την βάση του μοντέλου,
με την σεισμική βάση. (Έσπασε η βάση του μοντέλου με λίγη επιτάχυνση)
https://www.youtube.com/watch?v=ZsSJJhOfwq0


ΜΟΝΤΕΛΟ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑ ΒΙΔΟΜΕΝΟ ...

Δεύτερο Πείραμα χωρίς το σύστημα της ευρεσιτεχνίας, με μεγαλύτερη επιτάχυνση. ( τελική κατάρρευση ) 2013 05 03 04 34 26 χωρίς το αντισεισμικό 100% ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ
https://www.youtube.com/watch?v=l-X4tF9C7SE
Έλεγχος ζημιών μετά το πείραμα https://www.youtube.com/watch?v=sZkCKY0EypM
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 13:35

Re: Αντισεισμικό σύστημα προστασίας φυσικών καταστροφών

Δημοσίευσηαπό seismic » 21 Ιαν 2015, 00:28

https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4
My name is Yiannis Lymperis. This video shows the mechanism of the seismic system and a seismic design method.
It presents also experiments with and without the seismic patent, side by side on screen to compare the seismic protection offered by the invention.
The utility of the invention has been shown experimentally.

Patent Idea
We have placed on a table two columns, one column screwed on the table, and the other simply put on the table.
If one shifts the table, the unbolted column will be overthrown.
The bolted column withstands the lateral loading.
We do exactly the same in every column of a building to withstand more lateral earthquake loading. That is done, by simply screwing it to the ground.
This pretension between the roof of the structure and the soil has been globally disclosed for the first time.
The horizontal earthquake load generates oscillation, and the result is that the upper plates shift more than the lower ones, the columns lose their eccentricity exerting a lifting force on the bases, as well as creating a twisting action in all of the nodes of the structure.
The ideal situation would be if one could construct a building framework where, during an earthquake, all the plates would shift by the same amplitude as the ground without differing phases.
The research I have carried out resulted in just this. The method of the invention eliminates all these problems of deformation in the building construction applying pretension, through the mechanism, between the roof of the structure and the soil.

1) Comparing with existing anti seismic systems, the invention increases the strength of the structure to an earthquake over 100% and reduces the cost of protection more than 50%.
2) I believe that with this method, prefabricated houses can be placed in towns constructing several floors. Manufacturers and all of us will profit from this change because they are industrially produced 30-50% cheaper.
3) The Patent mechanism can be applied to all building projects being under construction, however, it may also be placed in many existing structures, ensuring seismic protection.
Patent mechanism and method offer protection to lightweight constructions against tornadoes.
It may also be used as an anchor for the support of ground slopes on highways.
It ensures a strong foundation in soft ground.
And all this in a patent
There is no absolute seismic design.
The invention provides the absolute seismic design.
Its uniqueness makes it very marketable.
Our scientific team consists of:
A) Professor Panagiotis Karidis, Seismic Technologist-Engineer and Founder of the seismic base at The National Technical University.
B) Nikos Markatos, Chemical Engineer and former Rector of The National Technical University.
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 13:35

Re: Αντισεισμικό σύστημα προστασίας φυσικών καταστροφών

Δημοσίευσηαπό seismic » 26 Οκτ 2015, 20:02

Η ιδέα της εφεύρεσης.
Αν έχουμε ένα ξύλινο ασταθή τραπέζι. Επάνω του τοποθετούμε τρεις ξύλινες κολόνες. Την πρώτη απλά την ακουμπάμε πάνω στο τραπέζι. Την δεύτερη την καρφώνουμε με μία πρόκα κάτω από το τραπέζι, έτσι ώστε η μύτη της πρόκας να μπει στο κάτω μέρος της κολόνας.

Στην τρίτη κολόνα ανοίγουμε με ένα τρυπάνι μία κατακόρυφη οπή έτσι ώστε το τρυπάνι να διαπεράσει την κολόνα και το τραπέζι μαζί. Μετά περνάμε μέσα από την οπή μία βίδα και στο άνω και κάτω της μέρος τοποθετούμε και σφίγγουμε με δύο κοχλίες την κολόνα με το τραπέζι. Αν κουνήσουμε το τραπέζι η κολόνα που απλά ακουμπάει πάνω στο τραπέζι θα ανατραπεί.
Οι άλλες δύο κολόνες αντέχουν την ταλάντωση. Αυτήν την ένωση εδάφους κατασκευής εφαρμόζει σε όλα τα επιμήκη υποστυλώματα της οικοδομής η εφεύρεση για να αντέχουν στην πλάγια φόρτιση του σεισμού.
Ας εξετάσουμε τώρα τα άλλα δύο υποστυλώματα, το προτεταμένο μεταξύ του τραπεζιού και το καρφωμένο. Ποιο υποστύλωμα αντέχει πιο πολύ σε μία πλάγια εξωτερική φόρτιση? 1) Το καρφωμένο υποστύλωμα με το τραπέζι το οποίο συνδέεται με την πρόκα μέσο της συνάφειας δηλαδή μέσο τριβής. Ή 2) Η το προτεταμένο με το τραπέζι υποστύλωμα με τους κοχλίες πάνω και κάτω από το τραπέζι? Στο μεν πρώτο Το μήκος της πρόκας που ευρίσκεται καρφωμένο μέσα στο ξύλο καθορίζει και το μέγεθος της συνάφειας και αντοχής ως προς την πλάγια εξωτερική φόρτιση.
Δηλαδή η τριβή που ενώνει την πρόκα με το ξύλο είναι ανάλογη του εμβαδού της συνάφειας και την αντοχή στην τριβή του πιο ανίσχυρου υλικού που στην περίπτωσή μας είναι το ξύλο. Στο μεν δεύτερο ξύλινο υποστύλωμα που το διαπερνά η βίδα υφίσταται διαφορετικός μηχανισμός λειτουργίας ως προς την πλάγια εξωτερική φόρτιση. Λόγω του ότι διαπερνά ελεύθερο η βίδα, δεν υφίσταται ουδεμία συνάφεια.
Οι κοχλίες πάνω κάτω είναι που συνδέουν το τραπέζι και το ξύλινο υποστύλωμα. Αν εφαρμόσουμε σε αυτή την μέθοδο μία πλάγια φόρτιση το υποστύλωμα δέχεται μία ροπή ανατροπής με αποτέλεσμα να ανασηκώσει μονόπλευρα την μία πλευρά της βάσης και του δώματός της. Εκεί αντιδρά ο κοχλίας ως προς την άνοδο του δώματος της κολόνας. Η δύναμη που δημιουργείται μεταξύ κοχλία και δώματος ονομάζετε θλίψη.
Πια κολόνα εσείς λέτε ότι αντέχει στην πλάγια εξωτερική φόρτιση? Αυτή που δέχεται θλίψη ή αυτή που δουλεύει μέσο τριβής? Φυσικά το υποστύλωμα με την βίδα είναι αυτό που μπορεί να δεχθεί περισσότερα πλάγια φορτία.

Το ασύνδετο υποστύλωμα είναι αυτό που κατασκευάζουν σήμερα οι μηχανικοί. Οι άλλες δύο μέθοδοι υπάγονται στην ευρεσιτεχνία . Ναι αλλά τι οι μηχανικοί απλά ακουμπάνε τις κολόνες στο έδαφος όπως την ασύνδετη κολόνα του τραπεζιού? Όχι τις συνδέουν μεταξύ των με την δοκό και την πεδιλοδοκό. Αυτά τα δύο στοιχεία έχουν μία μεγάλη αντίδραση στην ροπή ανατροπής.. Είναι όμως μία άλλη αντίδραση προερχόμενη από διαφορετική πηγή.

Η ευρεσιτεχνία προσφέρει άλλες δύο πρόσθετες αντιδράσεις βοηθώντας την πεπατημένη τόσο ώστε να ενισχύσουμε σημαντικά την αντίδραση των δομών προς τον σεισμό. Με τον μηχανισμό της συνάφειας, ο κορμός των υποστυλωμάτων παρουσιάζει μεγαλύτερη κάμψη με αποτέλεσμα μετά από ορισμένες τιμές να εκκρίνεται το σκυρόδεμα επικάλυψης προκαλώντας απώλεια της συνάφειας μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα.

Αντίθετα ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας δεν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα διότι διαπερνά ελεύθερος μέσα από το υποστύλωμα παρεμποδίζοντας την κάμψη του υποστυλώματος διότι οι πλάγιες τάσεις που δέχεται από την κάμψη μετατρέπονται σε θλιπτικές τάσεις στο δώμα (που αντέχει το σκυρόδεμα) και όχι δε ακτινωτές διατμητικές τάσεις που παρουσιάζονται στην διεπιφάνεια σκυροδέματος χάλυβα με τον μηχανισμό της συνάφειας. Αυτή η πάκτωση του δώματος μιας κατασκευής με το έδαφος εφαρμόζεται πρώτη φορά παγκοσμίως και σταματά δυναμικά την παραμόρφωση των κατασκευών.
+ ότι έχουμε και ισχυρή θεμελίωση στα μαλακά εδάφη.
Η εργασία μου δημοσιεύθηκε σε ξένο επιστημονικό περιοδικό με κριτές.
Open Journal of Civil Engineering http://www.scirp.org/journal/ojce/
Τίτλος The Ultimate Anti-Seismic System http://www.scirp.org/Journal/PaperDownl ... erID=59888

https://www.youtube.com/watch?v=8t-q8L-45RU
seismic
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Φεβ 2011, 13:35


Επιστροφή στο Οικολογία

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

cron